انواع مرکز خرید معتبر در چین
انواع مرکز خرید معتبر در چین

انواع مرکز خرید معتبر در چین

شاید تنها کشوری که هر جای آن قدم بگذارید یک تولید کننده به همراه فروشگاه در آن پیدا کنید چین باشد اما خوب است از معتبر ترین مراکز خرید آن اطلاع پیدا کنید هر کشوری چندتا مرکز خرید معتبر دارد که متمایز از دیگر مراکز خرید می باشد در مورد کشور چین هم همینطور.اگر مایل بودید و در تور چین شرکت کردید می توانید سری به این مراکز خرید بزنید و اجناس خود را خریداری کنید در قسمت زیر بیشتر یا این مراکز آشنا خواهید شد.

1.منطقه خرید سن لی تون

مرکز خرید سن لی تون یکی از مراکز خرید در چین می باشد که نام لاتین آن Sanlitun Village می باشد و می توانید این نام را روی ساختمان آن مشاهده کنید. این مرکز برای کسانی که به دنبال مد روز می گردند تنها محلی است که همه را راضی می کند.



2.مرکز خرید لوفتهانزا (Lufthansa)

این مرکز هم از مراکز فروشگاهی مشهور در چین است. این مرکز را می توانید در خیابان لیانگ ما چیائو پیدا کنید که ساختمانی ۴ طبقه و زیباست و انواع اجناس از پوشیدنی تا زینتی مثل طلا و جواهر تا لباس  و وسایل برقی را به فروش گذاشته اند انواع دکوراسیون منزل را هم می توانید در این مرکز مشاهده کنید. از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب این مرکز باز است و می توانید خرید کنید. اگر تمایل داشتید به مراکز خرید شانگهای چین هم سری بزنید.



3.خیابان شیدن (Xidan)

این خیابان یکی از مراکزی است که همیشه از همهمه ی خریداران شلوغ می باشد. این مرکز در واقع مد و زیبایی را در کنار هم می چیند، و شما می توانید انواع مارک های به روز دنیا را در آن پیدا کنید. انواع اقلام از کفش تا لوازم ورزشی برند مثل ادیداس در این خیابان به فروش می رسد. سرویس ها و فروشگاه هایی که به مجالس عروسی و جشن و عکاسی سرویس دهی می کنند در این خیابان وجود دارند که از رسته معتبرترین ها می باشند.



4.خیابان وانگ فو جینگ (Wangfujing)

یکی از مراکز دیدنی و فروشگاهی را باید در این خیابان پیدا کنید. به دلیل تردد زیاد مردم در این منطقه سعی شده است که جلوی تردد اتومبیل ها گرفته شود و شما می توانید با خیال راحت در این مرکز خرید کنید. این خیابان در دو طرف دارای مغازه هایی است که می توانید از آن خرید کنید و انواع لباس و پوشاک و کفش و کیف و صنایع دستی و… را پیدا کنید.
در میان راه وقتی در حال دیدن مغازه ها هستید می توانید به راحتی غذاهای سرپایی را مشاهده کنید که جزو دسته غذاهای سنتی پکن می باشد. همچنین یک قطار تفریحی هم در این وسط وجود دارد که می توانید از آن برای تفریح استفاد کنید حتی اگر شب به این مرکز می روید می توانید از نور و صدا لذت ببرید. خوب است صحرای زرد چین را هم از نزدیک ببینید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی